Παρασκευή 31 Ιουλίου 2015

Πώς το έλεγαν οι παλιοί;Καλός άνθρωπος,επιστήμων!






Ο Σεσίλ, το πιο εμβληματικό λιοντάρι της Ζιμπάμπουε, θανατώθηκε από έναν αχαρακτήριστο αμερικανό κυνηγό που μάλιστα ανάρτησε φωτογραφίες με το θύμα του στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με την βρετανική Telegraph, ο κυνηγόςΓουόλτερ Τζέιμς Πάλμερ, ένας οδοντίατρος από τη Μιννεσότα των ΗΠΑ και πατέρας δύο παιδιών, πλήρωσε πάνω από 40.000 Ευρώ για να σκοτώσει με το τόξο του το κοσμαγάπητο λιοντάρι που ζούσε στο Εθνικό Πάρκο Χουάνγκε της νοτιοαφρικανικής χώρας.
Περιβαλλοντικές οργανώσεις αντέδρασαν οργισμένα στα νέα του θανάτου του 13χρονου λιονταριού: αφενός επρόκειτο για ένα λιοντάρι σχετικάεξοικειωμένο με την ανθρώπινη παρουσία και αφετέρου το δίποδο που το θανάτωσε το δελέασε ώστε να βγει εκτός ορίων εθνικού πάρκου και στη συνέχεια το σκότωσε εκτοξεύοντας τα βέλη του.
Ο οδοντίατρος δικαιολογήθηκε λέγοντας ότι δεν γνώριζε την ταυτότητα του άγριου ζώου και υποστήριξε ότι οι οδηγοί του είχαν εξασφαλίσει όλες τις προβλεπόμενες άδειες που πρέπει να κατέχουν όσοι σκοτώνουν άγρια ζώα “για διασκέδαση”.
Ο αμερικανός και τα υπόλοιπα ανθρωπόμορφα όντα που θανάτωσαν το περήφανο ζώο στη συνέχεια τοαποκεφάλισαν και το έγδαραν.
Οι αρχές της Ζιμπάμπουε έχουν ασκήσει ποινική δίωξη εναντίον του επαγγελματία κυνηγού Θίο Μπρόνκχορστ της εταιρείας Bushman Safaris και του ιδιοκτήτη της έκτασης που συνορεύει με το πάρκο με την κατηγορία ότι καθοδήγησαν τον οδοντίατρο και ότι προσέλκυσαν το λιοντάρι εκτός εθνικού πάρκου.
—Ο βίος και η πολιτεία του λαθροκυνηγού
Οι έρευνες των χρηστών του διαδικτύου έβγαλαν “λαυράκια” για την ταυτότητα και τις συνήθειες του Πάλμερ. Το 2008 πλήρωσε πρόστιμο όταν μετά από δικαστήριο αποδείχθηκε πως είχε σκοτώσει μια μαύρη αρκούδα σε προστατευόμενη περιοχή και προσπάθησε αν καλύψει τα ίχνη του όταν οιθηροφύλακες τον εντόπισαν.
Στο παρελθόν έχει βρεθεί κατηγορούμενος για σεξουαλική παρενόχληση από μια πρώην υπάλληλο, που το 2009 τον κατήγγειλε. Σύμφωνα με τα έγγραφα που δημοσιεύονται, ο γιατρός παρενοχλούσε την υπάλληλο λεκτικά και σωματικά ενώ στη δικογραφία αναφέρεται πως η καταγγέλουσα δεχόταν άσεμνες χειρονομίες στο στήθος και τα γεννητικά όργανα.
Εκατοντάδες χρήστες έχουν μπει στη σελίδα του γιατρού στο Yelp και αφήνουν αρνητικές κριτικές με σκοπό να βλάψουν την κλινική που διευθύνει. Κάποιοι μάλιστα αναφέρουν πως εφόσον σκότωσε το λιοντάρι, είναι ώρα αυτοί να σκοτώσουν την καριέρα του. Δεκάδες είναι και οι σελίδες στο Facebook πoυ καλούν σε μποϊκοτάζ της επιχείρησης και στέλνουν μηνύματα μίσους.
Στο Twittter τα μηνύματα είναι ακόμη πιο επιθετικά με το ρυθμό να δίνει η Peta η οποία προχώρησε σε ένα σκληρό μήνυμα που ανέφερε πως ο Walter “θέλει κρέμασμα”.
Παράλληλα ξεκίνησαν και διαδικτυακές καμπάνιες για συγκέντρωση υπογραφών που ζητούν παραδειγματική τιμωρία των εμπλεκόμενων ενώ όλες οι φιλοζωικές ασκούν πιέσεις στην κυβέρνηση της Ζιμπάμπουε να λάβει αυστηρά μέτρα και να φέρει άμεσα ενώπιον δικαιοσύνης τους δράστες.
econews




Η παραπάνω φωτογραφία είναι από τις διαμαρτυρίες έξω από το γραφείο του Παλμερ
Την αλίευσα από το RT.com

Και για όποιον ενδιαφέρεται συγκέντρωση υπογραφών εδώ:


10 σχόλια:

  1. και όμως φίλε...από τα μούτρα ΔΕΝ του φαίνεται το εγκληματικό ένστικτο. Αντίδωρο θα έπαιρνα από το κουλό του!
    ;-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα φαινόταν από το πρόσωπο του καθενός το ποιόν του δεν θα είχαμε εγκληματικότητα.Θα τους πιάναμε προκαταβολικά.
      Έχω πάρει αντίδωρο από χειρότερους,με ωραιότερα πρόσωπα...

      Διαγραφή
  2. Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πώς συνδέεται ο τίτλος της ανάρτησης με το περιέχομενο της είδησης.... καλός άνθρωπος - επιστήμων- δολοφόνος ζώων - σεξουαλικά ακόρεστος ;;; ίσως όλα αυτά μαζί...
    Τι συνειρμός πρέπει να μου δημιουργηθεί για να συνδέσω την επιστημονική ιδιότητα με όλα τα υπόλοιπα;
    Αδυνατώ...
    Κι όλοι αυτοί που "ξεσηκώνονται" βρίζοντας χυδαία μέσα από τα δια-δίκτυα στήνουν ένα παρόμοιο λεκτικό και χυδαίο "σαφάρι" .. όλα αυτά έχουν κάτι από ρωμαϊκή αρένα... ένας κόσμος του μίσους που διψάει για αίμα (και για σπέρμα - πάνε μαζί αυτά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη συνδέσεις την επιστημονική ιδιότητα.Δεν είναι αυτός ο σκοπός του τίτλου.Αλλά να συνδέσεις τον τρόπο που έκρινε(και ακόμα κρίνει)η ελληνική κοινωνία κάποιον.Από τη θέση,την ιδιότητα,την οικονομική επιφάνεια.Όχι από το ποιος πράγματι είναι.Όσο για το διαδικτυακό σαφάρι,ε,γυρεύοντας πήγαινε.Αν εγώ ανεβάσω ένα βίντεο που κλωτσάω ένα γατί προφανώς και θα με κράξουν δημοσίως.Αλλά εγώ το ξεκίνησα.

      Διαγραφή
    2. Αν ο σκοπός του τίτλου είναι να ασκήσει κριτική στην ελληνική κοινωνία, αυτό δεν υποστήριζεται από την ανάρτηση.. θα έλεγα ότι είναι ενα υπονοούμενο προς την ελληνική κοινωνία... που, επιτέλους, δεν είναι χειρότερη από άλλες κοινωνίες...
      Επιπλέον ο τίτλος διαθέτει μια "δημιουργική" (;;) ασάφεια - στο πνεύμα των ημερών, υποθέτω- κατά της επιστημονικής ιδιότητας.. η οποία ιδιότητα, ευτυχώς, δεν ταυτίζεται με δοξασίες και ευκολοπιστίες... κάθε μικρομεσαίου.

      Για μένα (ίσως και για σας π.Κώστα) το θέμα παραμένει ένα :
      Η δημιουργία κριτηρίων ορθόδοξης πνευματικότητας και όχι η διαιώνιση αντανακλαστικών οπαδών ποδοσφαιρικού σωματείου (εμείς vs άλλοι), όπου ... κάποιος ξεκινάει τα "έκτροπα" ή κάποιος πάει γυρεύοντας (ποιός θα το κρίνει αυτό;) και τα υπόλοιπα θεωρούνται αυτο-νόητα και ηθικά δικαιολογημένα... στην ωραία ζούγκλα μας!
      Μια Ζιμπάμπουε όλος ο κόσμος!!

      Διαγραφή
    3. Λοιπόν,ο τίτλος είναι επιτυχημένος πρώτον γιατί τον έγραψα εγώ(ω ναι!)και δεύτερον ε[ειδή προκάλεσε τα δυο σχόλιά σου που είναι ακριβώς αυτά που θέλω να συζητήσουμε.
      Αν είναι καλύτερη ή χειρότερη η ελληνική κοινωνία από τις άλλες δεν το ξέρω αλλά δεν με απασχολεί.Στην ελληνική κοινωνία ζω,με τα χάλια της ασχολούμαι.Αν πάω στην Νιγηρία,στο Ιράν ή στην Κορέα θα ασχοληθώ με τα εκεί άσχημα στοιχεία.Αλλά αφού δεν τα ξέρω,τι να γράψω.
      Όχι,δεν έχει να κάνει με τους επιστήμονες γενικά.Αν και έχω αρκετές αμφιβολίες και επιφυλάξεις για το πως λειτουργούν πολλοί επιστήμονες.Καλοί και κακοί υπάρχουν παντού.
      Αμάν πια με τη δημιουργική ασάφεια.Αμάν!Παντού τη συναντάω,ακόμα και στα αθλητικά.
      Αυτό με τα κριτήρια ορθόδοξης πνευματικότητας μπορείς να μου το αναλύσεις λίγο;Για να καταλάβω πώς το βλέπεις;
      Σε κάθε δράση,υπάρχει αντίδραση.Και για κάτι τόσο άσχημο,λογικό ήταν να αντιδράσει κόσμος.Ειδικά σε εποχή που υπάρχει υπερευαισθησία για τα οικολογικά θέματα.

      Διαγραφή
  3. Γνώμη εξέφρασα για τον τίτλο... Εσείς π. Κώστα έχετε κάθε δικαίωμα να σας αρέσει και να τον υποστηρίζετε...

    Μίλησα για επιστημονική ιδιότητα που είναι άλλο από τους επιστήμονες... Μεγάλη κουβέντα επίσης...

    Χάλια υπάρχουν παντού, ασφαλώς... Υπάρχει και μια μαθηματική αλήθεια γύρω από τα χάλια... Πώς δηλαδή εξαπλώνεται το 0 (όπου 0 το τίποτα, το κακό, το μη Ον).. άλλη κουβέντα αυτή.

    Όσο για την ορθόδοξη πνευματικότητα θα σας παραπέμψω στο μότο του ιστολογίου "μου μου κρύβεις τον ήλιο"...

    Όσο για την δράση - αντίδραση... συζητιέται το θέμα από τον καιρό του Νεύτωνα, εάν δηλαδή πρεπει και μπορούμε να εξηγούμε την πραγματικότητα μόνο με τους όρους της νευτώνειας φυσικής και αν οι άνθρωποι υπόκεινται στους νόμους της φυσικής όπως κάθε φυσικό σώμα (πέτρα, ξύλο, τσιμεντόλιθος) ή αν πρεπει να συνυπολογίζουμε και άλλες παραμέτρους για να κατανοήσουμε την ανθρώπινη συμπεριφορά... (π.χ. άκτιστες ενέργειες, λέω εγώ τώρα!)
    Εδώ η συζήτηση δεν τελείωσε ακόμα...
    Το παιχνίδι παίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διορθώνω το πληκτρο -λογικό λάθος για το μότο : ΜΗ μου κρύβεις τον ήλιο...

      Αν και απόψε έχουμε ένα καταπληκτικό ολοστρόγγυλο φεγγάρι που έχει σταθεί απέναντι στα Όρη απέναντι... και στα Κύθηρα βορειότερα το ίδιο...

      Διαγραφή
  4. Ενικό παρακαλώ,ένας είμαι.
    Η επιστημονική ιδιότητα είναι ουδέτερη,είναι θέμα του κάθε επιστήμονα πως θα τη φέρει και αν τη κάνει να λάμπει ή να σέρνεται στις λάσπες.
    "Μη μου κρύβεις τον ήλιο"είπε ο Διογένης ο Κυνικός όταν ο Μ.Αλέξανδρος μπαστακώθηκε μπροστά του και του έκανε σκιά.Το όποιο αξίωμα ή θέση δε δίνει σε κανένα το δικαίωμα να κάνει ό,τι του καπνίσει.Ενοχλείς;Θα τα ακούσεις!
    Εγώ κι εσύ μπορούμε να συνυπολογίζουμε ό,τι θέλουμε αλλά πολλές φορές είναι οι νευτώνιοι νόμοι που υπερισχύουν.Έστω και για λίγο.Αλλά γίνεται.
    Νομίζω ότι η συζήτηση ποτέ δεν τελειώνει αν δεν βρούμε αυτό που ζητάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Διακλαδώσεις

  Όταν κάποιος καλείται να κάνει μία επιλογή στη ζωή του, αυτομάτως σκοτώνει όλες τις άλλες ζωές που θα είχαν προκύψει αν είχε επιλέξει διαφ...