Παρασκευή 21 Ιουλίου 2023

Γενειάδες

 


Έχω ένα πρόβλημα. Μπερδεύω συνεχώς τους χριστιανούς φίλους μου, με τους αριστερούς, τους αναρχικούς φίλους και τους οπαδούς των ZZ Top.Οι ΖΖ Τop, για όποιον άσχετο δε ξέρει, είναι ροκ συγκρότημα και συνοδεύει η φωτογραφία τους το κείμενο τούτο. Και πως να μη τους μπερδέψω αφού όλοι κάτι μουσάτου με περίεργα ρούχα έχουν και μου δείχνουν, συνήθως από τη Ρωσία. Οπότε καταλήγω να ρωτάω για το τριαδικό δόγμα τους αναρχικούς, για το πόσο παραξηγημένη μορφή ήταν ο Στάλιν τους χριστιανούς και τους αριστερούς...ατυτούς δε τους ρωτάω συνήθως τίποτα γιατί έχουν την τάση να απαντάνε με κάτι κατεβατά που για να τα διαβάσω θέλω τρεις νταμιτζάνες καφέ παρέα. Καμιά φορά βέβαια τους ρωτάω για τα ακόρντα που χρησιμοποιούν κυρίως στα blues rock τραγούδια αλλά ακολουθεί απάντηση δοκίμιο για τη σαθρότητα του καπιταλιστικού συστήματος. Μια φορά ρώτησα κι ένα φίλο, οπαδό των ΖΖ Τοp για την ανάγκη ανανέωσης εκ νέου της ήδη ανανεωμένης αριστεράς αλλά αυτός ρεύτηκε στα μούτρα μου και βρώμισε ουίσκι όλο το Περιστέρι. Κάτι πρέπει να γίνει πάντως με όλους αυτούς τους μουσάτους τύπους γιατί εγώ έχω μπερδευτεί κι έχω κι εγώ γενειάδα. 


Από την ανέκδοτη επιστημονική -ερωτική επιστολογραφία "Πού χάθηκε ο Σφακιανάκης;"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Διακόνισσες λοιπόν!

  Φυσικά και η χειροτονία διακόνισσας από τον Ζιμπάμπουε Σεραφείμ ξεσήκωσε αντιδράσεις από τους "φύλακες της ορθόδοξης παράδοσης"....