Τετάρτη 19 Απριλίου 2023

Δρόμοι

 


Όχι, δεν είμαι μαζί σας. Δεν ήμουν ποτέ, δε θα είμαι και τώρα. Και πριν προλάβετε να με κατατάξετε στους άλλους, ούτε και με τους άλλους είμαι. Δε κρατώ ίσες αποστάσεις αλλά στέκομαι απέναντι και στους δυο σας. Ούτε τα κούφια λόγια σας ούτε οι αερόλογες ιδεολογίες σας μπορούν να εγκλωβίσουν τη σκέψη μου στα στεγανά τους. Τα οικονομικά και κοινωνικά σας σχέδια μόνο διχασμό και μίσος γεννούν. Το κυνήγι εξουσίας στο οποίο έχετε επιδοθεί και οι δυο σας δε με αφήνει αδιάφορο. Μου φαίνεται αποκρουστικό. Ο τρόπος που εργαλειοποιείτε το κάθε τι με ανατριχιάζει. Μείνετε μακριά μου και το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Τόσοι δρόμοι υπάρχουν, δε θα περιοριστώ μόνο σε δύο που οδηγούν με την ίδια ταχύτητα στο γκρεμό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...