Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Δεν θα ήθελα...

 


Δεν θα ήθελα να είμαι πολεμιστής μια και η νίκη επί του όποιου αντιπάλου δε με αφορά καθόλου. Ούτε επαναστάτης θα ήθελα να είμαι αφού καμία όρεξη δεν έχω να εκθρονίσω μια εξουσία για να ενθρονιστεί η δίκη μου. Ρήτορας δε θα μπορούσα να γίνω επειδή βρίσκω τους λόγους πολύ βαρετούς. Φιλόσοφος δε με ενδιαφέρει να γίνω γιατί αυτοί δημιουργούν ερωτήματα μόνοι τους για να δίνουν απαντήσεις. Επιστήμονας δε θα ήμουν καλός αφού πιο πολύ με νοιάζουν αυτά που δε φαίνονται από αυτά που φαίνονται. Άτεχνος είμαι για καλλιτέχνης και πολύ ανοργάνωτος για τεχνοκράτης. Τι θα ήθελα να γίνω αντί για όλα αυτά; Ελεύθερος αν και η αλήθεια είναι πως η ελευθερία είναι μια κατάσταση που τρομάζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Κυριακή των Βαϊων

  Σήμερα ο Χριστός μπαίνει στα Ιεροσόλυμα πάνω σε ένα γαϊδουράκι. Και πλήθη λαού τον υποδέχονται με ζητωκραυγές. Και οι άρχοντες, πολιτικοί ...