Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Τέλος εποχής

 


https://www.fosonline.gr/basket/ellada/article/145708/episimo-aposyrthike-o-spanoylis

Έπειτα από μία τεράστια καριέρα με αμέτρητες διακρίσεις και επιτυχίες ο Βασίλης Σπανούλης αποφάσισε να αποχωρήσει από την ενεργό δράση.


Ο εμβληματικός αρχηγός του Ολυμπιακού ανακοίνωσε μέσω instagram την απόφασή του να αποσυρθεί ευχαριστώντας όλους όσους είχε στο πλευρό του σε όλα αυτά τα χρόνια.



Αναλυτικά τα όσα έγραψε στην ανάρτησή του:


«Πριν από λίγο ανακοίνωσα στους προέδρους ότι ήρθε η ώρα να κλείσει το μεγαλύτερο κεφάλαιο της ζωής μου και τους ευχαρίστησα για όσα πετύχαμε μαζί. Ήταν μια δύσκολη απόφαση αλλά δεν ήταν στενάχωρη.


Το μπάσκετ μου χάρισε ένα ανεπανάληπτο ταξίδι γεμάτο από έντονες στιγμές και μεγάλες συγκινήσεις. Μου έδωσε τα πάντα και του έδωσα τα πάντα.


Ο Ολυμπιακός αποδείχτηκε το πεπρωμένο μου και το πιο όμορφο λιμάνι μου. Φεύγω περήφανος για όσα σπουδαία κατακτήθηκαν αλλά και για όσα μετά από σκληρή μάχη χάθηκαν. Πάνω απ' όλα φεύγω γεμάτος, γιατί έζησα περισσότερα απ’ όσα ονειρεύτηκα.


Μέσα από την καρδιά μου θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι ήταν στο πλευρό μου όλα αυτά τα χρόνια, τους προέδρους, τους προπονητές, τους συμπαίκτες, τους συνεργάτες και τους αντιπάλους, μα πάνω από όλα θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φιλάθλους για την αγάπη τους. Αυτή η αγάπη ήταν που μου έδινε τη δύναμη να προσπαθώ πιο σκληρά κάθε μέρα κι αυτή η αγάπη θα είναι για πάντα οδηγός μου.


ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ. ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ, ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΠΑΣΚΕΤ…».


3 σχόλια:

  1. Τεράστιος παίχτης, ο Γκάλης της νέας εποχής.
    Μάλλον θα αργήσουμε να δούμε ξανά κάτι παρόμοιο στα παρκέ, αν κρίνω από την ένδεια έχει πέσει στο ελληνικό μπάσκετ από πλευράς ταλέντου.(Deso)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σλούκας και μετά το χάος. Ο Καλάθης δεν έμαθε μπάσκετ στην Ελλάδα και ο Αντετοκούνμπο ουσιαστικά στις ΗΠΑ ανδρώθηκε. Οπότε, χάος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Σλούκας δεν κάνει ούτε μισό Σπανούλη.
    Ο Καλάθης παιχτάρα, τον χάρηκαν οι απέναντι (δυστυχώς) για αρκετά χρόνια, πλέον αρχίζει να βαδίζει την δύση της καριέρας του.
    Ο Αντετοκούμπο είναι ακόμη μεγαλύτερο μέγεθος παίχτη αλλά ούτε τον χαρήκαμε εδώ, ούτε πρόκειται να τον δούμε να πατάει παρκέ με φανέλα ελληνικης/ ευρωπαικής ομάδας. Μόνο με την Εθνική αν/όταν τον ξαναδούμε.

    Ο Σπανούλης προήλθε από μια γενιά που ζυμώθηκε στα χρυσά χρόνια του ελληνικού μπάσκετ. Από κάποια φάση και μετά, το ελληνικό μπάσκετ στις μικρές ηλικίες κυνηγούσε τις επιτύχιες, όχι να βγάλει παίχτες. Μάθαιναν λοιπόν στα πιτσιρίκια μπάσκετ σκοπιμότητας, φουλ άμυνα και τσουκουτσουκου-μπολ με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν παίχτες που να ξέρουν να σουτάρουν και να ντριπλάρουν, παρά μόνο να παίζουν άμυνα - ταμπούρι. Και βλέπεις κάτι Γάλλους/Ισπανούς/Γιουγκοσλάβους (από όλες τις χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας) να είναι 20 χρόνια μπροστά από εμάς αυτή την στιγμή σε παραγωγή ταλέντου.
    Και η κρίση δεν είναι δικαιολογία. Οι Σέρβοι είχαν 2 πολέμους στα 90s και δεν σταμάτησαν να βγάζουν παιχταράδες. Είναι θέμα σαθρής νοοτροπίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ουαί

  Απόψε το βράδυ ο Χριστός απευθύνει τα "ουαί" στους Φαρισαίους και τους Γραμματείς. Είναι από τις λίγες φορές αν όχι και η μοναδι...